Na czym polega autoryzacja operacji?
Autoryzacja operacji to dodatkowe zabezpieczenie wrażliwych operacji na Twoim koncie, za pomocą kodów przekazywanych w wiadomościach e-mail, SMS albo za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym. Dzięki autoryzacji operacji, jeśli ktoś pozna hasło do Twojego konta i [...]
Read more » | Viewed: 139 times
Dlaczego niektóre operacje wymagają autoryzacji?
Wymóg autoryzacji wrażliwych operacji na Twoim koncie służy do zwiększenia bezpieczeństwa na koncie. Gdyby osobie niepowołanej udało się uzyskać hasło na Twojego konta, mogłaby zalogować się i przejąć kontrolę nad Twoimi domenami. Autoryzacja operacji stanowi dodatkowy [...]
Read more » | Viewed: 24 times
Jak zmienić metodę autoryzacji operacji?
Aby zmienić metodę autoryzacji na swoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Metoda autoryzacji. Z listy wybierz nową metodę autoryzacji, jaką chcesz się posługiwać, i naciśnij przycisk Sprawdź szczegóły operacji. Jeśli po raz pierwszy dokonujesz zmiany metody [...]
Read more » | Viewed: 35 times | User feedback: 5.0
Które operacje wymagają autoryzacji?
Domyślnie, następujące operacje wymagają dodatkowej autoryzacji na Twoim koncie: Pobranie kodu AuthInfo domeny. Przeniesienie domeny na inne konto. Usunięcie domeny. Następujące operacje zawsze wymagają dodatkowej autoryzacji na Twoim koncie: Zmiana ustawień autoryzacji. [...]
Read more » | Viewed: 10 times
Czy mogę włączyć wymóg autoryzacji dla innych operacji?
Aby zmienić listę operacji, które wymagają autoryzacji, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Ustawienia autoryzacji. Wybierz operacje z listy "Operacje wymagające autoryzacji" i naciśnij przycisk Zmień ustawienia. Zmiana musi zostać autoryzowana za pomocą metody [...]
Read more » | Viewed: 8 times
Czy mogę włączyć wymóg autoryzacji dla niektórych domen?
Możesz zmienić sposób autoryzacji operacji dla niektórych domen na swoim koncie (na przykład dla szczególnie cennych domen, które chcesz chronić przed wytransferowaniem i sprzedażą). Do tego celu służą tak zwane schematy zabezpieczeń dla domen. Schemat zabezpieczeń to [...]
Read more » | Viewed: 132 times | User feedback: 5.0
Czy mogę autoryzować operację później?
Kod służący do autoryzacji operacji jest ważny przez godzinę. Jeśli nie chcesz autoryzować operację w danej chwili, możesz zrobić to później, dopóki kod nie wygaśnie. W tym celu z menu serwisu wybierz opcję Konto > Operacje do autoryzacji. Znajdź na liście wybraną [...]
Read more » | Viewed: 3 times
Jakie metody autoryzacji są dostępne?
Możesz wybrać jedną z trzech metod autoryzacji operacji na swoim koncie: Kody jednorazowe wysyłane za pomocą wiadomości e-mail. Jest to domyślna metoda autoryzacji operacji. Kody jednorazowe wysyłane za pomocą wiadomości SMS. Aby skorzystać z tej metody, musisz dodać [...]
Read more » | Viewed: 30 times
Która metoda autoryzacji jest najlepsza?
Każda metoda autoryzacji ma swoje wady i zalety. Zazwyczaj, większe bezpieczeństwo danej metody wiąże się z mniej wygodnym korzystaniem z niej. Z tego względu, powinieneś wybrać tę, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom: Autoryzacja za pomocą wiadomości e-mail [...]
Read more » | Viewed: 26 times
Nie otrzymałem wiadomości z kodem autoryzacji, co zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail albo SMS z kodem do autoryzacji operacji, możesz wysłać go ponownie. W tym celu z menu serwisu wybierz opcję Konto > Operacje do autoryzacji. Znajdź na liście wybraną operację oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Ponów. Kod [...]
Read more » | Viewed: 12 times
Hasło z aplikacji Google Authenticator nie jest akceptowane, co zrobić?
Jeśli po przepisaniu hasła z aplikacji Google Authenticator otrzymujesz komunikat informujący że hasło jest nieprawidłowe, sprawdź ustawienia daty i godziny w swoim telefonie komórkowym. Hasła generowane są na podstawie bieżącego czasu, dlatego jeśli czas w Twoim [...]
Read more » | Viewed: 36 times | User feedback: 1.7
Jak zabezpieczyć konto przed utratą telefonu służącego do autoryzacji operacji?
Jeśli włączysz na swoim koncie autoryzacja za pomocą wiadomości SMS albo aplikacji Google Authenticator, utrata telefonu spowoduje uniemożliwienie wykonania operacji wymagających autoryzacji. Aby zabezpieczyć się przed taką sytuacją, zapisz i zachowaj w bezpiecznym [...]
Read more » | Viewed: 10 times
Zgubiłem telefon służący do autoryzacji operacji, co zrobić?
Jeśli zgubiłeś telefon, służący do obioru wiadomości SMS z kodami autoryzacji albo na którym zainstalowałeś aplikację Google Authenticator, możesz dokonać resetu metody autoryzacji. Spowoduje to przywrócenie wiadomości e-mail jako metody autoryzacji, będziesz mógł [...]
Read more » | Viewed: 24 times
Moje konto zostało zablokowane po błędnym wpisaniu kodu autoryzacji, co teraz?
Jeśli błędnie wpiszesz kod do autoryzacji operacji pięć razy, Twoje konto zostanie zablokowane na godzinę. Oznacza to że żadna operacja wymagająca autoryzacji nie będzie mogła być w tym czasie wykonana. Blokada ta ma na celu ochronę Twojego konta przed dostępem osób [...]
Read more » | Viewed: 9 times
Didn't found answers to your questions on our website?
Contact us to get help from our experts: