Pomoc: Transakcje bezpośrednie

Powrót do kategorii głównej

Do czego służą transakcje Escrow?

Transakcja Escrow to podstawowy mechanizm sprzedaży domeny w naszym serwisie. Mechanizm Escrow składa się z trzech zasadniczych kroków: Pobranie należności za domenę od kupującego. Automatyczne przekazanie sprzedawanej domeny kupującemu. Przekazanie środków ze sprzedaży [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 143 razy | Ocena użytkowników: 3.0

Jak przebiega sprzedaż w transakcji Escrow?

Sprzedaż w transakcji Escrow zaczyna się od zainicjowania transakcji przez sprzedającego. Sprzedający w porozumieniu z kupującym ustala cenę sprzedaży oraz termin płatności, a następnie zleca transakcję w swoim panelu użytkownika, wskazując nazwę domeny, login konta [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 143 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Jak sprzedać domenę w transakcji Escrow?

Aby sprzedać domenę w bezpośredniej transakcji Escrow, z menu serwisu wybierz opcję Sprzedaż > Transakcje Escrow. Na wyświetlonej liście transakcji naciśnij przycisk Rozpocznij nową transakcję, aby wyświetlić formularz służący do rozpoczęcia nowej transakcji. W [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 142 razy | Ocena użytkowników: 2.1

Dlaczego nie mogę sprzedać domeny w transakcji Escrow?

Domena jest niedostępna do sprzedaży, jeśli trwa już proces przekazania jej na inne konto. Możliwe przyczyny niedostępności domeny do sprzedaży to: Trwająca aukcja domeny. Trwająca transakcja Escrow, transakcja ratalna albo dzierżawa domeny. Trwający proces [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 11 razy | Ocena użytkowników: 3.3

Czy kupujący może zrezygnować z kupna domeny w transakcji Escrow?

Jeśli transakcja Escrow została zainicjowana przez Ciebie (tak zwana transakcja bezpośrednia), kupujący może odrzucić zaproponowane warunki transakcji. Może też zrezygnować z kupna domeny po zaakceptowaniu warunków. Jeśli kupujący kupił domenę na giełdzie domen albo na [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 14 razy | Ocena użytkowników: 3.3

Kupujący poprosił mnie o przedłużenie terminu płatności, jak mogę to zrobić?

Aby przedłużyć termin płatności w transakcji Escrow, z menu serwisu wybierz opcję Sprzedaż > Transakcje Escrow. Znajdź transakcję na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Przedłuż termin. W wyświetlonym formularzu wpisz liczbę dni, o którą ma być przedłużony [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 14 razy | Ocena użytkowników: 2.0

Kupujący nie zapłacił za domenę w transakcji Escrow, co teraz?

Jeśli kupujący nie opłacił domeny, najlepszym wyjściem jest skontaktowanie się z nim celem uzyskania wyjaśnienia. Kupujący mógł spóźnić się z zapłatą za domenę powodu sytuacji losowych. Aby skontaktować się z kupującym, naciśnij przycisk Wiadomość przy danej transakcji [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 54 razy | Ocena użytkowników: 3.3

Do czego służą transakcje ratalne?

Transakcje ratalne to szczególny rodzaj transakcji Escrow, w których zapłata nie następuje od razu w całości, ale w kilku ratach. Kupujący otrzymuje możliwość korzystania z domeny po opłaceniu pierwszej raty, ale mechanizm Escrow gwarantuje, że do momentu spłacenia [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 22 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Jak przebiega sprzedaż w transakcji ratalnej?

Sprzedaż w transakcji ratalnej rozpoczyna się podobnie jak sprzedaż w transakcji Escrow, od ustalenia warunków sprzedaży pomiędzy sprzedającym a kupującym. Dodatkowym parametrem transakcji ratalnej jest ilość rat, jaką ma zapłacić kupujący. Po rozpoczęciu transakcji, [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 45 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Jak sprzedać domenę w transakcji ratalnej?

Aby sprzedać domenę w bezpośredniej transakcji ratalnej, z menu serwisu wybierz opcję Sprzedaż > Transakcje ratalne. Na wyświetlonej liście transakcji naciśnij przycisk Rozpocznij nową transakcję, aby wyświetlić formularz służący do rozpoczęcia nowej transakcji. W [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 6 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Kupujący nie opłacił raty za domenę, co mogę zrobić?

Jeśli kupujący nie opłacił raty w transakcji ratalnej, najlepszym wyjściem jest skontaktowanie się z nim celem uzyskania wyjaśnienia. Kupujący mógł spóźnić się z zapłatą raty z powodu sytuacji losowych. Aby skontaktować się z kupującym, naciśnij przycisk Wiadomość przy [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 18 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość.
Porozmawiaj z nami na czacie.
Czat dostępny w dni robocze od 10 do 16.