Pomoc: Transakcje bezpośrednie

Powrót do kategorii głównej

Co to jest transakcja Escrow?

Transakcja Escrow to bezpieczna metoda kupna domeny, zabezpieczająca interesy zarówno kupującego jak i sprzedającego. Podczas kupna w Internecie, kupujący nie mają często pewności czy sprzedający rzeczywiście wywiąże się z obowiązku wydania zakupionego towaru. Mechanizm [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 170 razy | Ocena użytkowników: 3.2

Jak przebiega transakcja Escrow?

Przebieg transakcji Escrow składa się z kilku kroków. Pierwszym z nich jest ustalenie ze sprzedającym warunków transakcji – ceny, terminu płatności oraz możliwych sposobów rozliczenia. Sprzedający inicjuje transakcję Escrow o ustalonych parametrach. Jako kupujący musisz [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 137 razy | Ocena użytkowników: 1.2

Jak kupić domenę w transakcji Escrow?

Jeśli chcesz kupić domenę bezpośrednio od sprzedającego (czyli taką, która nie jest wystawiona na sprzedaż na giełdzie domen ani na aukcji), musisz skontaktować się ze sprzedającym i uzgodnić z nim warunki sprzedaży – cenę, termin zapłaty oraz sposób rozliczenia. Taka [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 62 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Jak zaakceptować warunki transakcji Escrow?

Gdy sprzedający zainicjuje transakcję Escrow, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o warunkach transakcji. Wiadomość ta będzie zawierała odnośnik do strony służącej do zaakceptowania warunków. Możesz także zalogować się do swojego Panelu użytkownika i kliknąć ikonę [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 7 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Czy mogę odrzucić warunki transakcji Escrow?

Tak. Jeśli sprzedający zainicjował transakcję Escrow, a Ty stwierdziłeś, że zaproponowane przez niego warunki nie odpowiadają temu, co wcześniej uzgodniliście, możesz odrzucić transakcję. W tym celu na liście transakcji naciśnij przycisk Odrzuć. Wyświetlony zostanie [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 4 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Czy mogę zrezygnować z kupna domeny w transakcji Escrow?

Jeśli kupujesz domenę w transakcji Escrow bezpośrednio od sprzedającego (czyli sprzedawca zainicjował transakcję, a Ty zaakceptowałeś jej warunki), nie jesteś zobowiązany do wniesienia zapłaty za domenę. Jeśli jednak kupiłeś domenę na giełdzie domen (składając ofertę w [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 31 razy | Ocena użytkowników: 2.5

W jakim terminie muszę zaakceptować warunki transakcji Escrow?

Podczas inicjowania transakcji Escrow, sprzedający określa termin zapłaty za domenę. W tym terminie musisz zaakceptować warunki transakcji oraz wnieść zapłatę za domenę. Przykładowo, jeśli termin płatności to 5 dni, a warunki transakcji zaakceptujesz po 2 dniach, [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 5 razy | Ocena użytkowników: 0.0

W jakim terminie muszę zapłacić za domenę w transakcji Escrow?

Termin zapłaty za domenę w transakcji Escrow ustala sprzedający. Termin ten liczony jest w dniach i rozpoczyna się od momentu zainicjowania transakcji przez sprzedającego (nie od momentu zaakceptowania warunków transakcji!). Jeśli, na przykład, transakcja została [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 14 razy | Ocena użytkowników: 3.3

Kiedy otrzymam domenę zakupioną w transakcji Escrow?

Domena, którą kupujesz w transakcji Escrow, znajdzie się na Twoim koncie w ciągu kilku minut od zaksięgowania Twojej wpłaty na naszym koncie. Ponieważ umożliwiamy sprzedaż jedynie domen zarejestrowanych w naszym serwisie, mamy pełną kontrolę nad procesem przeniesienia [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 5 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Czy można przedłużyć termin płatności w transakcji Escrow?

Termin płatności może zostać przedłużony jedynie przez sprzedającego. Jeśli wiesz, że nie zdążysz wpłacić środków w umówionym terminie, skontaktuj się ze sprzedającym, aby poprosić go o przedłużenie terminu. Sprzedający może, ale nie musi, wyrazić na to zgodę. Terminu [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 18 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Jak skontaktować się ze sprzedającym w transakcji Escrow?

Aby skontaktować się ze sprzedającym domenę w transakcji Escrow, z menu serwisu wybierz opcję Kupno > Transakcje Escrow. Wyświetlona zostanie lista transakcji, w których kupujesz domeny. W wierszu tabeli opisujący transakcję naciśnij przycisk Wiadomość. Wyświetlony [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 11 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Co to jest transakcja ratalna?

Transakcja ratalna to transakcja Escrow, w której nie dokonujesz zapłaty za domenę od razu w całości, ale w kilku ratach. Dzięki temu, nie musisz posiadać całości środków, aby nabyć domenę. Podstawową zaletą transakcji ratalnej jest to, że możesz zarządzać domeną już od [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 16 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Jak przebiega transakcja ratalna?

Początek transakcji ratalnej jest podobny do zwykłej transakcji Escrow. Sprzedający ustala warunki transakcji, a w szczególności ilość i wysokość rat. Termin płatności raty jest w tym wypadku stały i wynosi zawsze 7 dni. Po zainicjowaniu transakcji ratalnej musisz [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 133 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Jak kupić domenę w transakcji ratalnej?

Jeśli chcesz kupić domenę na raty bezpośrednio od sprzedającego, musisz skontaktować się ze sprzedającym i uzgodnić z nim wysokość oraz ilość rat. Taka bezpośrednia transakcja ratalna jest zawsze inicjowana przez sprzedającego. W związku z tym musisz założyć konto w [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 24 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Kiedy otrzymam domenę zakupioną w transakcji ratalnej?

Domena, którą kupujesz w transakcji ratalnej, znajdzie się na Twoim koncie w ciągu kilku minut od zaksięgowania pierwszej raty na naszym koncie. Od tej chwili możesz zarządzać domeną (na przykład skierować ją na inne serwery DNS), ale nie możesz jej sprzedać ani [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 8 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Czy można przedłużyć termin płatności raty w transakcji ratalnej?

Termin płatności raty może zostać przedłużony jedynie przez sprzedającego. Jeśli wiesz, że nie zdążysz wpłacić raty w umówionym terminie, skontaktuj się ze sprzedającym, aby poprosić go o przedłużenie terminu. Sprzedający może, ale nie musi, wyrazić na to zgodę.

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 7 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Spóźniłem się z zapłatą raty w transakcji ratalnej. Co zrobić?

Jeśli nie opłaciłeś jednej z rat w terminie, sprzedający może zakończyć transakcję. Domena zostanie w takiej sytuacji usunięta z Twojego konta. W związku z tym, zalecamy jak najszybszy kontakt ze sprzedającym i poproszenie go o przedłużenie terminu płatności raty. [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 8 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Co się stanie jeśli nie zapłacę raty w transakcji ratalnej?

Jeśli nie zapłacisz pierwszej raty w transakcji ratalnej, transakcja nie dojdzie do skutku i domena nie trafi na Twoje konto. Jeśli nie zapłacisz jednej z kolejnych rat w transakcji ratalnej, sprzedający ma do wyboru jedno z dwóch rozwiązań: Przedłużenie terminu [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 21 razy | Ocena użytkowników: 1.7

Co zrobić jeśli domena wygaśnie zanim spłacę wszystkie raty?

Podczas trwania transakcji ratalnej, domena jest automatycznie odnawiana na 30 dni przed jej datą wygaśnięcia. W związku z tym nie może dojść do sytuacji, w której domena wygaśnie przed spłaceniem wszystkich rat.

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 5 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Dlaczego pobrana została opłata za odnowienie domeny kupowanej na raty?

Po rozpoczęciu transakcji ratalnej i opłaceniu pierwszej raty, domena znajduje się na Twoim koncie. Termin płatności kolejnych rat może jednak wypadać po dacie wygasania domeny. Dlatego domena jest automatycznie odnawiana tak, aby nie wygasła w czasie trwania transakcji. [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 7 razy | Ocena użytkowników: 1.7

Jak skontaktować się ze sprzedającym w transakcji ratalnej?

Aby skontaktować się ze sprzedającym domenę w transakcji ratalnej, z menu serwisu wybierz opcję Kupno > Transakcje ratalne. Wyświetlona zostanie lista transakcji, w których kupujesz domeny na raty. W wierszu tabeli opisujący transakcję naciśnij przycisk Wiadomość. [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 11 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość.
Porozmawiaj z nami na czacie.
Czat dostępny w dni robocze od 10 do 16.