Gdzie mogę sprawdzić historię operacji i zmian na koncie?
Aby sprawdzić listę operacji, jakie zleciłeś na swoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Lista zleconych operacji. Korzystając z formularza możesz wyszukać operacje dotyczące wybranej domeny, a naciskając przycisk Więcej filtrów możesz zawęzić listę do [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 20 razy | Ocena użytkowników: 2.0
Gdzie mogę sprawdzić historię operacji wykonanych na wybranej domenie?
Aby sprawdzić, jakie operacje wykonywałeś na jednej ze swoich domen, z menu serwisu wybierz opcję Domeny > Lista Twoich domen. Znajdź wybraną domenę na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Historia, a następnie z rozwiniętego menu wybierz opcję Historia [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 71 razy | Ocena użytkowników: 1.7
Czy mogę ponowić operację, która nie powiodła się?
Operacje, które zakończyły się błędem, są oznaczone na liście operacji czerwoną ikoną krzyżyka. Możesz przeszukać listę operacji wykonanych na koncie pod kątem statusu. Aby ponowić nieudaną operację w wierszu tabeli naciśnij przycisk Ponów. Wyświetlony zostanie [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 11 razy | Ocena użytkowników: 1.2
Czy mogę cofnąć wykonaną operację?
Niektóre operacje wykonane na koncie mogą być cofnięte. Jeśli cofnięcie operacji jest możliwe, w wynikach wykonania operacji pojawi się odnośnik "Cofnij"; kliknij ten odnośnik aby cofnąć operację. Możesz także cofnąć operację z poziomu listy operacji wykonanych na [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 46 razy | Ocena użytkowników: 2.5
Zleciłem eksport danych z tabeli, gdzie mogę go pobrać?
Jeśli zleciłeś eksport danych wyświetlonych w tabeli, możesz pobrać wyeksportowany plik przez 30 dni od jego wygenerowania. W tym celu z menu serwisu wybierz opcję Konto > Lista eksportów danych. Na liście wyeksportowanych plików odszukaj wybrany plik oraz w wierszu [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 68 razy | Ocena użytkowników: 0.0
Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:
Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?
Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.