Nie otrzymałem wiadomości do weryfikacji nowego adresu e-mail, co zrobić?

Return to the help category

Nie otrzymałem wiadomości do weryfikacji nowego adresu e-mail, co zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości po zmianie adresu e-mail, zleć zmianę adresu ponownie. Spowoduje to wysłanie nowej wiadomości służącej do weryfikacji adresu e-mail.

Jak zmienić adres e-mail przypisany do konta?

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości po dodaniu nowego adresu e-mail, znajdź adres na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Potwierdź. Spowoduje to wysłanie nowej wiadomości służącej do weryfikacji adresu e-mail.


Click to zoom in the picture.

Was this article helpful for you?   Yes No

If you want to write to us what we could improve.

Didn't found answers to your questions on our website?

Contact us to get help from our experts:

Contact us Send message  

Confirm the operation
Are you sure?
Aftermarket

Hello! If you need help with our services - we are here to help you.

HELP

Need help? Start typing a topic name (for example, "dns change", "domain sale") to get help.

Didn't find the answer?

Write a message to us.
Chat with us.
Chat is available on business days from 10 to 16.