Jak zmienić adres e-mail przypisany do konta?
Aby zmienić adres e-mail, na który otrzymujesz wiadomości z naszego serwisu, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje adresy e-mail. Znajdź adres e-mail na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Zmień adres. W wyświetlonym formularzu wpisz nowy adres e-mail, i [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 138 razy | Ocena użytkowników: 0.0
Nie otrzymałem wiadomości do weryfikacji nowego adresu e-mail, co zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości po zmianie adresu e-mail, zleć zmianę adresu ponownie. Spowoduje to wysłanie nowej wiadomości służącej do weryfikacji adresu e-mail. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości po dodaniu nowego adresu e-mail, znajdź adres na liście oraz w wierszu [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 87 razy | Ocena użytkowników: 1.2
Do czego służy możliwość dodawania wielu adresów e-mail?
Możesz dodać wiele adresów e-mail do swojego konta, aby otrzymywać różne wiadomości. Na przykład, jeden adres e-mail możesz przeznaczyć na ważne powiadomienia, drugi na newslettery informacyjne, a trzeci do przesyłania faktur za usługi. Dla każdego adresu e-mail możesz [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 99 razy | Ocena użytkowników: 1.7
Co to jest zaufany adres e-mail?
Zaufany adres e-mail to adres, który znajduje się pod Twoją pełną kontrolą, dzięki czemu może być on wykorzystany do uzyskania dostępu do Twojego konta: Gdy oznaczysz adres e-mail jako zaufany, możesz podać go w formularzu logowania do serwisu zamiast swojego loginu. Z [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 135 razy | Ocena użytkowników: 2.0
Jak dodać numer telefonu komórkowego?
Aby dodać numer telefonu komórkowego do swojego konta, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje numery telefonów. Na wyświetlonej liście naciśnij przycisk Dodaj telefon komórkowy. Następnie wpisz numer telefonu komórkowego w formularzu. Jeśli dodajesz numer z innego [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 76 razy | Ocena użytkowników: 2.0
Nie otrzymałem wiadomości SMS do weryfikacji numeru telefonu, co zrobić?
Aby ponownie wysłać wiadomość SMS z kodem weryfikacyjnym, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje numery telefonów. Znajdź numer telefonu na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Zweryfikuj. Wyświetlony zostanie formularz służący do wpisania kodu [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 51 razy | Ocena użytkowników: 0.0
Czy mogę usunąć numer telefonu komórkowego?
Aby usunąć numer telefonu komórkowego, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje numery telefonów. Znajdź numer telefonu na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Usuń telefon. Wyświetlony zostanie komunikat z prośbą o potwierdzenie usunięcia numeru telefonu; [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 30 razy | Ocena użytkowników: 1.7
Do czego służą dane kontaktowe?
Dane kontaktowe służą do podania danych osoby, z którą możemy kontaktować się w sprawach związanych z Twoim kontem. Na przykład, jeśli rejestrujesz konto firmowe, w danych kontaktowych podaj dane osoby która odpowiada za zarządzanie kontem. Dane kontaktowe są przez nas [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 72 razy | Ocena użytkowników: 0.0
Jak mogę zmienić dane kontaktowe?
Aby zmienić dane kontaktowe na swoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje dane kontaktowe. W wyświetlonym formularzu zaktualizuj dane kontaktowe, a następnie naciśnij przycisk Zapisz dane aby zapisać wprowadzone zmiany.
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 130 razy | Ocena użytkowników: 1.7
Jak dodać e-mail, na który będą wysyłane faktury za usługi?
Faktury za zakupione domeny i usługi możesz wysłać na adres e-mail np. swojego księgowego. Aby nowe faktury były przesyłane automatycznie na wskazane adresy e-mail muszą one znajdować się na liście Twoich adresów e-mail oraz posiadać odpowiednio ustawione powiadomienia. [...]
Czytaj więcej » | Wyświetlony: 34 razy | Ocena użytkowników: 0.0
Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:
Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?
Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.