Support: Dane kontaktowe

Return to the main category

Jak zmienić adres e-mail przypisany do konta?

Aby zmienić adres e-mail, na który otrzymujesz wiadomości z naszego serwisu, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje adresy e-mail. Znajdź adres e-mail na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Zmień adres. W wyświetlonym formularzu wpisz nowy adres e-mail, i [...]

Read more » | Viewed: 128 times | User feedback: 0.0

Nie otrzymałem wiadomości do weryfikacji nowego adresu e-mail, co zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości po zmianie adresu e-mail, zleć zmianę adresu ponownie. Spowoduje to wysłanie nowej wiadomości służącej do weryfikacji adresu e-mail. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości po dodaniu nowego adresu e-mail, znajdź adres na liście oraz w wierszu [...]

Read more » | Viewed: 95 times | User feedback: 1.2

Do czego służy możliwość dodawania wielu adresów e-mail?

Możesz dodać wiele adresów e-mail do swojego konta, aby otrzymywać różne wiadomości. Na przykład, jeden adres e-mail możesz przeznaczyć na ważne powiadomienia, drugi na newslettery informacyjne, a trzeci do przesyłania faktur za usługi. Dla każdego adresu e-mail możesz [...]

Read more » | Viewed: 126 times | User feedback: 1.7

Co to jest zaufany adres e-mail?

Zaufany adres e-mail to adres, który znajduje się pod Twoją pełną kontrolą, dzięki czemu może być on wykorzystany do uzyskania dostępu do Twojego konta: Gdy oznaczysz adres e-mail jako zaufany, możesz podać go w formularzu logowania do serwisu zamiast swojego loginu. Z [...]

Read more » | Viewed: 129 times | User feedback: 3.5

Jak dodać numer telefonu komórkowego?

Aby dodać numer telefonu komórkowego do swojego konta, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje numery telefonów. Na wyświetlonej liście naciśnij przycisk Dodaj telefon komórkowy. Następnie wpisz numer telefonu komórkowego w formularzu. Jeśli dodajesz numer z innego [...]

Read more » | Viewed: 127 times | User feedback: 2.0

Nie otrzymałem wiadomości SMS do weryfikacji numeru telefonu, co zrobić?

Aby ponownie wysłać wiadomość SMS z kodem weryfikacyjnym, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje numery telefonów. Znajdź numer telefonu na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Zweryfikuj. Wyświetlony zostanie formularz służący do wpisania kodu [...]

Read more » | Viewed: 59 times | User feedback: 0.0

Czy mogę usunąć numer telefonu komórkowego?

Aby usunąć numer telefonu komórkowego, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje numery telefonów. Znajdź numer telefonu na liście oraz w wierszu tabeli naciśnij przycisk Usuń telefon. Wyświetlony zostanie komunikat z prośbą o potwierdzenie usunięcia numeru telefonu; [...]

Read more » | Viewed: 54 times | User feedback: 1.7

Do czego służą dane kontaktowe?

Dane kontaktowe służą do podania danych osoby, z którą możemy kontaktować się w sprawach związanych z Twoim kontem. Na przykład, jeśli rejestrujesz konto firmowe, w danych kontaktowych podaj dane osoby która odpowiada za zarządzanie kontem. Dane kontaktowe są przez nas [...]

Read more » | Viewed: 131 times | User feedback: 0.0

Jak mogę zmienić dane kontaktowe?

Aby zmienić dane kontaktowe na swoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Konto > Twoje dane kontaktowe. W wyświetlonym formularzu zaktualizuj dane kontaktowe, a następnie naciśnij przycisk Zapisz dane aby zapisać wprowadzone zmiany.

Read more » | Viewed: 128 times | User feedback: 1.7

Jak dodać e-mail, na który będą wysyłane faktury za usługi?

Faktury za zakupione domeny i usługi możesz wysłać na adres e-mail np. swojego księgowego. Aby nowe faktury były przesyłane automatycznie na wskazane adresy e-mail muszą one znajdować się na liście Twoich adresów e-mail oraz posiadać odpowiednio ustawione powiadomienia. [...]

Read more » | Viewed: 57 times | User feedback: 0.0

Didn't found answers to your questions on our website?

Contact us to get help from our experts:

Contact us Send message  

Confirm the operation
Are you sure?
Aftermarket

Hello! If you need help with our services - we are here to help you.

HELP

Need help? Start typing a topic name (for example, "dns change", "domain sale") to get help.

Didn't find the answer?

Write a message to us.
Chat with us.
Chat is available on business days from 10 to 16.