Pomoc: Opłacanie usług

Powrót do kategorii głównej

Jak opłacić zamówioną domenę?

Aby opłacić zamówioną domenę, kliknij ikonę koszyka znajdującą się w menu serwisu. Możesz także wybrać z menu opcję Finanse > Zamówienia do opłacenia. Na liście odszukaj wiersz z nazwą domeny oraz kliknij przycisk Opłać zamówienie. Wyświetlony zostanie formularz do [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 143 razy | Ocena użytkowników: 3.3

Gdzie znajdę listę domen wymagających opłacenia?

Aby wyświetlić listę domen wymagających opłacenia, kliknij ikonę koszyka znajdującą się w menu serwisu. Możesz także wybrać z menu opcję Finanse > Zamówienia do opłacenia. Lista zawiera wszystkie domeny, które musisz opłacić na swoim koncie, wraz z datą do której należy [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 132 razy | Ocena użytkowników: 3.0

Gdzie znajdę cennik usług w serwisie?

Cennik usług świadczonych przez nasz serwis znajdziesz na tej stronie. Aby uzyskać dostęp do cennika, z menu serwisu wybierz opcję Cennik

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 72 razy | Ocena użytkowników: 1.0

Czy muszę opłacić zamówioną domenę?

Jeśli zamówiłeś rejestrację, odnowienie albo inną operację, nie musisz jej opłacać. Możesz w każdej chwili zrezygnować z opłacenia takiej operacji. Podobnie, jeśli kupujesz domenę w bezpośredniej transakcji Escrow zainicjowanej przez sprzedającego, nie masz obowiązku [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 40 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Na jakie konto wpłacić środki za zamówioną domenę?

Do Twojego konta w naszym serwisie jest przypisany indywidualny rachunek bankowy. Wszystkie środki wpłacone na ten rachunek bankowy zostaną wykorzystane do opłacenia zamówionych usług. Aby zobaczyć numer swojego indywidualnego rachunku bankowego, z menu serwisu wybierz [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 64 razy | Ocena użytkowników: 5.0

Czy mogę przedłużyć termin płatności za domenę?

Termin płatności za rejestrację albo odnowienie domeny nie może być przedłużony, ponieważ jest on zależny od daty wygasania. Termin płatności za domeny kupione na giełdzie może być przedłużony jedynie przez sprzedającego domenę. Jeśli wiesz, że nie uda Ci się zapłacić [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 129 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Na moim koncie jest wiele zamówień, które zostanie zrealizowane po wpłacie środków?

Jeśli wpłaciłeś środki na opłacenie konkretnego zamówienia (naciskając przycisk Opłać na liście domen do opłacenia), wpłacone środki zostaną wykorzystane do realizacji tego zamówienia. W przeciwnym razie, jeśli wpłacasz na swoje konto środki bez wskazania konkretnego [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 10 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Czy wpłacając środki mogę określić, które zamówienie zostanie opłacone?

Możesz opłacić konkretne zamówienie, odnajdując je na liście zamówień i naciskając przycisk Opłać zamówienie. W ten sposób zostaniesz przekierowany na stronę służącą do opłacenia wybranego zamówienia. Jeśli dokonasz wpłaty przelewem elektronicznym, środki zostaną [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 6 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Spóźniłem się z zapłatą za domenę, co mogę zrobić?

Pamiętaj, że ponosisz wyłączną odpowiedzialność za to, aby środki na opłacenie zamówienia znalazły się na naszym koncie bankowym we wskazanym terminie. Czas na zapłatę wielu rodzajów zamówień (na przykład odnowienia domeny) zależy od terminów wyznaczonych przez rejestr [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 130 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Na czym polega wstrzymywanie zamówień?

Wstrzymywanie zamówień polega na zatrzymaniu jego realizacji, nawet jeśli posiadasz środki na koncie. Dzięki temu możesz tymczasowo zatrzymać realizację zamówienia, aby przeznaczyć środki na inne zamówienia, która uważasz za pilniejsze. Wstrzymane zamówienie możesz [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 36 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Jak wstrzymać zamówienie na domenę?

Aby wstrzymać zamówienie na swoim koncie, kliknij ikonę koszyka zakupów znajdującą się w menu serwisu. Możesz także wybrać z menu opcję Finanse > Zamówienia do opłacenia. Znajdź na liście żądaną domenę i kliknij ikonę pauzy w wierszu zawierającym informację o zamówieniu. [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 131 razy | Ocena użytkowników: 1.7

Czy zamówienia na moim koncie mogą być automatycznie wstrzymywane?

Tak. Możesz włączyć wstrzymywanie opłacania zamówień na swoim koncie na dwa sposoby. 1. Jeśli samodzielnie składasz zamówienie na rejestrację domen, ich odnowienie albo inną usługę, masz możliwość wyboru czy zamówienie ma zostać skierowane do realizacji, czy też [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 8 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Jak włączyć automatyczne wstrzymywanie zamówień?

Aby włączyć automatycznie wstrzymywanie zamówień składanych na Twoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Wstrzymywanie nowych zamówień. W formularzu zaznacz zamówienia, które mają być automatycznie zawieszane po ich złożeniu i naciśnij przycisk Zmień [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 7 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość.
Porozmawiaj z nami na czacie.
Czat dostępny w dni robocze od 10 do 16.