Pomoc: Faktury za usługi

Powrót do kategorii głównej

Czy otrzymam fakturę VAT za zakupione usługi?

Tak. Za zakupy domen i usług w naszym serwisie otrzymasz od naszej firmy fakturę VAT wystawioną przez naszą firmę. Do ceny domen i usług zostanie doliczony podatek VAT, chyba że Twoja firma posiada numer NIP-EU.

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 221 razy | Ocena użytkowników: 3.5

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Tak. Na każdą zamówioną w naszym serwisie domenę lub usługę, możesz uzyskać fakturę proforma. W tym celu kliknij ikonę koszyka zakupów znajdującą się w menu serwisu. Możesz także wybrać z menu opcję Finanse > Zamówienia do opłacenia. Znajdź na liście wiersz tabeli [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 140 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Kiedy otrzymam fakturę?

Faktury za zakupione domeny i usługi wystawiamy standardowo na koniec miesiąca. Możesz jednak otrzymać fakturę szybciej. W tym celu z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Lista otrzymanych faktur. Na liście faktur naciśnij przycisk Wygeneruj nową fakturę. Wyświetlona [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 151 razy | Ocena użytkowników: 3.8

Czy będę mógł odliczyć podatek VAT od zakupów w serwisie?

Tak. Jeśli jesteś płatnikiem VAT i wybierzesz sposób rozliczenia za pomocą polskiej faktury VAT, otrzymasz fakturę uprawniającą do odliczenia podatku VAT w Polsce.

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 135 razy | Ocena użytkowników: 3.3

Czy otrzymaną fakturę mogę wrzucić w koszty firmy?

Jeśli kupujesz domenę na cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą (na przykład, aby umieścić pod nią stronę swojej firmy), powinieneś mieć możliwość potraktowania zakupu domeny jako kosztu. Zalecamy jednak zawsze kontakt z księgowym lub z organami [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 30 razy | Ocena użytkowników: 2.9

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Aby otrzymać duplikat faktury z naszego serwisu, z menu wybierz Finanse > Lista otrzymanych faktur. W wierszu z wybraną fakturą kliknij przycisk "Wystaw duplikat". Duplikat faktury zostanie wystawiony i będziesz mógł pobrać go na swój komputer.

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 12 razy

Co oznaczają poszczególne sposoby fakturowania?

Rejestrując w naszym serwisie konto, możesz wybrać jeden z trzech rodzajów faktur za zakupione usługi. Jako płatnik VAT, masz do wyboru następujące rodzaje faktur: 1. Zagraniczna faktura VAT. Aby wybrać ten rodzaj faktur, wybierz "Tak" w sekcji "Posiadam numer NIP-UE". [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 141 razy | Ocena użytkowników: 2.7

Czy mogę zmienić dane, na jakie wystawiane są faktury?

Aby zmienić dane, na jakie otrzymujesz faktury za usługi zakupione w naszym serwisie, z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Dane i waluta do rozliczeń. Jeśli zmianie uległ tylko adres siedziby Twojej firmy albo Twój adres zamieszkania, wpisz nowe dane w formularzu i [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 154 razy | Ocena użytkowników: 1.0

Czy mogę zmienić sposób fakturowania na swoim koncie?

Aby zmienić sposób fakturowania na swoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Dane i waluta do rozliczeń. Na wyświetlonej stronie kliknij odnośnik "Zmień sposób fakturowania". Na następnej stronie należy wybrać rodzaj konta (konto osoby fizycznej lub konto [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 48 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Czy mogę zmienić walutę rozliczeń na swoim koncie?

Aby zmienić walutę, w jakiej prowadzone są rozliczenia na Twoim koncie, z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Dane i waluta do rozliczeń. Na wyświetlonej stronie z danymi do fakturowania kliknij odnośnik "Zmień walutę". Na następnej stronie należy wybrać rodzaj konta [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 15 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Dane mojej firmy zmieniły się, jak zaktualizować dane do faktur?

Aby zmienić dane swojej firmy, z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Dane i waluta do rozliczeń. W wyświetlonym formularzu zaktualizuj dane swojej firmy i naciśnij przycisk Zapisz zmiany.

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 132 razy | Ocena użytkowników: 2.1

Moja firma ma siedzibę za granicą, jaką fakturę otrzymam?

Jeśli Twoja firma ma siedzibę poza granicami Polski, otrzymasz fakturę od naszej firmy cypryjskiej wystawioną zgodnie z mechanizmem "reverse charge".

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 11 razy | Ocena użytkowników: 1.2

Czy mogę zmienić kraj siedziby firmy w danych do faktur?

Możesz zmienić kraj siedziby swojej firmy, jednak wiąże się to ze zmianą sposobu fakturowania na koncie i wymaga wygenerowania faktury za dotychczas zakupione usługi na stare dane. Aby zmienić kraj siedziby firmy, z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Dane i waluta do [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 7 razy | Ocena użytkowników: 3.8

Otrzymałem fakturę na nieaktualne dane, co mogę zrobić?

Jeśli otrzymana faktura zawiera nieaktualne dane Twojej firmy, jak najszybciej skontaktuj się z obsługą serwisu celem poprawienia danych na fakturze. Zmiana danych może jednak nie być możliwa, jeśli faktura została już zaksięgowana (na przykład, zgłoszona w pliku [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 58 razy | Ocena użytkowników: 1.7

Jak rozliczyć otrzymaną fakturę z Cypru?

Jeśli wybrałeś sposób rozliczenia za pomocą zagranicznej faktury VAT, otrzymasz fakturę od naszej cypryjskiej firmy. Faktura taka musi być rozliczona jako import usług z innego kraju Unii Europejskiej, gdzie miejscem świadczenia usług jest Cypr. Faktura nie zawiera [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 453 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Jak uzyskać certyfikat rezydencji podatkowej Aftermarket.pl?

Aktualny certyfikat rezydencji podatkowej możesz zawsze pobrać ze strony kontaktowej. Aby przejść do tej strony, wybierz ikonę Środki i ustawienia konta, następnie opcję Skontaktuj się z nami Odnośnik do pobrania certyfikatu rezydencji podatkowej znajdziesz z prawej [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 201 razy

Dlaczego na fakturze nie ma mojego numeru NIP?

Jeśli rejestrując się w naszym serwisie podałeś dane osoby fizycznej, albo wybrałeś sposób fakturowania "Nie jestem płatnikiem VAT", na fakturze jaką otrzymasz nie będzie umieszczony Twój numer NIP, ponieważ zgodnie ze sposobem rozliczeń, jaki wybrałeś, nie przysługuje [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 43 razy | Ocena użytkowników: 0.8

Wpłaciłem środki na moje konto ale nie otrzymałem faktury, dlaczego?

Faktury za zakupione usługi są wystawiane na koniec miesiąca. Jeśli chcesz wcześniej otrzymać fakturę, możesz wygenerować ją w swoim panelu użytkownika. Faktury wystawiane są jedynie za zakupione usługi – jeśli wpłaciłeś środki, ale nie użyłeś ich jeszcze do opłacenia [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 21 razy | Ocena użytkowników: 2.5

Jak wysłać fakturę na adres e-mail?

Faktury za zakupione domeny i usługi możesz wysłać na adres e-mail np. swojego księgowego. W tym celu z menu serwisu wybierz opcję Finanse > Lista otrzymanych faktur. W wierszu z wybraną fakturą kliknij przycisk "Wyślij fakturę". W wyświetlonym formularzu zaznacz adresy [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 160 razy | Ocena użytkowników: 5.0

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość. Porozmawiaj z nami na czacie. Wróć do czatu.