Support: Access to the server

Powrót do kategorii głównej

How to access the DirectAdmin panel?

To access the DirectAdmin panel allowing you to manage your server, select Hosting > List of hosting accounts on the website menu. Find the hosting account in the list and point the mouse cursor to a table row to display the buttons that allow you to perform operations. [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 13 razy

How to upload files to the server via FTP?

To obtain data for access to an FTP server, on the website menu, select Hosting > List of hosting accounts. Find a hosting account on the list and point the mouse cursor to a table row to display the buttons that allow you to perform the operations, then press FTP [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 21 razy

Can I upload files to the server with SCP or SFTP?

You can use an encrypted SFTP connection to upload your files to the server. The certificate used by our SFTP servers has been issued for the FTP server address. Therefore, when connecting with SFTP, remember to enter ftpX.aftermarket.hosting as the computer name (where [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 17 razy

Is the SSH access enabled for servers?

Some server packages have the option to use SSH to connect to the server. If you are interested in obtaining SSH access, check the hosting package parameters and make sure that SSH access is available in the chosen hosting package. To use the SSH access, you need to [...]

Czytaj więcej » | Wyświetlony: 9 razy | Ocena użytkowników: 0.0

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość.
Porozmawiaj z nami na czacie.
Czat dostępny w dni robocze od 10 do 16.