I have received an invoice with outdated data, what can I do?

Powrót do kategorii pomocy

I have received an invoice with outdated data, what can I do?

If the received invoice contains outdated data of your company, contact the website team as soon as possible in order to correct the data on the invoice. However, it may not be possible to change the data if the invoice has already been posted (for example, reported in a JPK-VAT file or a VIES declaration). Remember that you are responsible for updating the invoicing data in your account if your company's data change.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?   Tak Nie

Jeśli chcesz napisz nam co moglibyśmy poprawić.

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość. Porozmawiaj z nami na czacie. Wróć do czatu.