I have deposited money into my account but did not receive an invoice, why is it so?

Powrót do kategorii pomocy

I have deposited money into my account but did not receive an invoice, why is it so?

Invoices for purchased services are issued at the end of the month. If you want to receive an invoice earlier, you can generate it in your user panel.

When will I receive an invoice for items purchased?

Invoices are issued only for purchased services. If you have deposited funds but have not yet used them to pay for any service, you will not receive an invoice.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?   Tak Nie

Jeśli chcesz napisz nam co moglibyśmy poprawić.

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość. Porozmawiaj z nami na czacie. Wróć do czatu.