Can I change the settlement currency in my account?
To change the settlement currency in your account, select Finance -> Settlement data and currency on the website menu.
Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.
On the invoicing data page that appears, click the "Change the currency" link.
Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.
On the next page, choose the type of account (a natural person or a company), and in the case of a company, enter its tax ID number. If you want to change only the settlement currency in your account, leave this data unchanged and press the Change invoicing method button.
Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.
In the next step, select a new settlement currency and press the Save new information button.
Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.
After changing the settlement currency, your account balance will be converted to the new currency, and an invoice will be issued in your account for the ordered services that you paid up to in the previous currency. Only the newly ordered services will be billed in the new currency.
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:
Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?
Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.