Can I change the settlement currency in my account?

Powrót do kategorii pomocy

Can I change the settlement currency in my account?

To change the settlement currency in your account, select Finance -> Settlement data and currency on the website menu.


Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.

On the invoicing data page that appears, click the "Change the currency" link.


Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.

On the next page, choose the type of account (a natural person or a company), and in the case of a company, enter its tax ID number. If you want to change only the settlement currency in your account, leave this data unchanged and press the Change invoicing method button.


Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.

In the next step, select a new settlement currency and press the Save new information button.


Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.

After changing the settlement currency, your account balance will be converted to the new currency, and an invoice will be issued in your account for the ordered services that you paid up to in the previous currency. Only the newly ordered services will be billed in the new currency.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?   Tak Nie

Jeśli chcesz napisz nam co moglibyśmy poprawić.

Nie znalazłeś w naszym serwisie odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów:

Skontaktuj się z nami Wyślij wiadomość  

Nie możesz odnaleźć funkcji opisanej w pomocy ?

Niektóre funkcje są dostępne tylko dla kont w wersji profesjonalnej.

Zmień wersję konta

Potwierdź wykonanie operacji
Czy na pewno?
Podpowiedź :

Aftermarket

Dzień dobry! Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z naszymi usługami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

POMOC

Potrzebujesz pomocy? Zacznij wpisywać temat (na przykład "zmiana dns", "sprzedaż domeny") aby uzyskać pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas wiadomość.
Porozmawiaj z nami na czacie.
Czat dostępny w dni robocze od 10 do 16.